TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza druga edycja konkursu ArtInPost 2021

ruszyła druga edycja konkursu kreatywnego dla pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich tych, którzy chcą mieć wpływ na wygląd przestrzeni publicznej. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tysięcy złotych.
O autorze
1 min czytania 2021-03-19

Paczkomaty InPost to usługa, która zrewolucjonizowała polski e-commerce oraz logistykę przesyłek w niemal każdej polskiej miejscowości. Sieć, licząca obecnie ponad 11 000 urządzeń zlokalizowanych w przestrzeni publicznej, umożliwia wygodne wysyłanie i odbieranie przesyłek 24/7.

W DNA marki wpisane są innowacyjność, dbałość o środowisko oraz słuchanie użytkowników oferowanych usług i dostarczanie przyjaznych rozwiązań w odpowiedzi na ich potrzeby.

InPost już po raz drugi ogłasza konkurs kreatywny ArtInPost. Pierwsza edycja wzbudziła duże zainteresowanie uczestników – blisko 7 000 regulaminowo zgłoszonych projektów; uznanie środowisk: marketingowego – Nagroda Główna Golden Arrow 2020 w kategorii Open i projektantów graficznych – udział zwycięskiej pracy w przeglądzie See&Say i w wystawie MUST SEE.

Edycja 2021 będzie realizowana w temacie szeroko pojętej idei EKO, SLOW, ZERO WASTE, GREEN DELIVERY. Organizatorzy umożliwiają wykorzystanie powierzchni Paczkomatów artystom, społecznikom, amatorom projektowania i wszystkim wrażliwym na ochronę środowiska, by mogli zwrócić w przestrzeni publicznej uwagę innych na potrzebę dbania o naszą planetę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu grafiki na Paczkomat. Wystarczy trochę kreatywności, wrażliwość na świat i chęć inspirowania otoczenia do proekologicznej aktywności w różnych aspektach codziennego życia.

Projekt można wykonać z pomocą kreatora na stronie artinpost.pl albo własnych narzędzi, korzystając z wybranego szablonu Paczkomatu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na przesłanie prac uczestnicy mają czas do 14 kwietnia. Wyniki zostaną ogłoszone już 5 maja. Laureatów wyłoni Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu, które przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne. Rozwiązania zgłoszone w pierwszej edycji 2019 były tak ciekawe, że przyznano dodatkowo aż 12 wyróżnień. Organizatorzy przewidują niespodzianki również w tym roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie prace oceni także publiczność, która w głosowaniu internetowym wybierze swoich faworytów.

Finałowe projekty ArtInPost 2021 trafią na Paczkomaty InPost w największych polskich miastach oraz w okolicy zamieszkania ich Twórców.

Za kreację i organizację akcji ArtInPost odpowiada Agencja Open Gate.

Partnerami Konkursu są: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz GRAFMAG.

Prace można przesyłać od 10 marca do 14 kwietnia przez stronę artinpost.pl. Głosowanie publiczności rozpocznie się 14 kwietnia!

Regulamin i szczegóły konkursu: www.artinpost.pl