Filmowa podróż przez świat Outriders w trailerze od Platige Image

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Filmowa podróż przez świat Outriders w trailerze od Platige Image

18 marca, podczas gali SQUARE ENIX PRESENTS, odbyła się premiera stworzonego przez artystów z Platige Image cinematika do gry OUTRIDERS, wyprodukowanej przez polskie studio People Can Fly.

Zaśnieżone górskie szczyty, pogrążone w wojnie miasto, dżungle i zapomniane świątynie – to tylko niektóre lokacje jakie mogą podziwiać widzowie nowej produkcji Platige. Zadaniem studia było stworzenie dynamicznej animacji prezentującej bogaty świat gry oraz nadanie całości odpowiedniej narracji. O założeniach, inspiracjach i celach jakie przyświecały twórcom opowiadają reżyser trailera Bartek Kik, Marek Gajowski – CG supervisor oraz Michał Niewiara – art director.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Platige wykonało niesamowitą pracę, wprowadzając w życie nasze oryginalne storyboardy i pomysły. Udało im się przedstawić spektakularną podróż przez planetę, która żeruje na ludzkości i karmi się nią. Oczywiście do czasu, gdy bestie z Enoch spotkają Outridersów – komentuje Jon Brooke, co-studio head w Square Enix External Studios.

– Inspiracją w tworzeniu scenerii była dla nas biblia świata OUTRIDERS, wypełniona grafikami i konceptami, którą otrzymaliśmy od People Can Fly. Dzięki niej mogliśmy dokładniej przyjrzeć się istotnym elementom produkcji. Oczywistych inspiracji dostarczała również obserwacja natury, szukanie rzeczywistych miejsc podobnych do tych z gry, a następnie selekcja odpowiadających nam elementów – komentuje Marek Gajowski.

Na potrzeby cinematika stworzono 8 rozbudowanych i różnorodnych środowisk oraz ekosystemów. Każdy z dziesiątkami charakterystycznych i niepowtarzalnych elementów, takich jak roślinność, kształt terenu czy architektura. Wszystkie szczegóły powstały w ścisłej współpracy ze Square Enix, który dostarczył również animatik i storyboard.

– Bieg wydarzeń w cinematiku został zasugerowany przez stronę kliencką. Następnie we współpracy ze storyboardzistą, Andrzejem Grzechnikiem, dopracowaliśmy wszelkie szczegóły i stworzyliśmy ostateczną wizję. Ze strony klienta mieliśmy pełne zaufanie oraz otwartość na nasze pomysły i sugestie, dzięki czemu wspólnie udało nam się wypracować dynamiczną interpretację akcji i lokacji istniejących w grze. Oczywiście do całości dodaliśmy odrobinę filmowej magii tak, aby efekt finalny w pełni oddawał klimat gry i był dla widza atrakcyjny zarówno pod kątem fabularnym jak i wizualnym – dodaje Bartek Kik.

Oprócz lokacji artyści Platige Image wykonali również 20 postaci i innych stworzeń, zamieszkujących miasta, lasy, góry czy pustynie.

– Postawiłem sobie za punkt honoru by każda scena była jak najbardziej czytelna i za pomocą światła, waloru oraz kompozycji starałem się osiągnąć odpowiedni efekt. Sam projekt to przykład świetnej współpracy na wszystkich szczeblach To, co zaczęło się na etapie wyznaczającego kierunek szkicu, zostało odwzorowane i wzbogacone o najdrobniejsze detale, więc każdy z nas miał szansę artystycznego wyrażenia się w ramach istniejącego uniwersum – podsumowuje Michał Niewiara.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij