K2Bots uruchamia rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w Retail & Ecommerce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2Bots uruchamia rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w Retail & Ecommerce

PerfectBot od K2Bots pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online. Prawidłowo obsługuje 200 najczęstszych problemów klientów.

Konwersacyjna sztuczna inteligencja, na której opiera się PerfectBot, to efekt 4 lat doświadczeń zespołu K2Bots we wdrażaniu chatbotów i zautomatyzowania 2 milionów rozmów dla m.in. takich firm jak IKEA czy LPP.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PerfectBot potrafi odpowiadać na 200 najpopularniejszych problemów klientów sklepów internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma wiodącymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę klienta, w których monitorowane są rozmowy i podejmowane eskalacje. Wyróżnia się wysoką skutecznością udzielania prawidłowych odpowiedzi.

PerfectBot pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online - tak jak w LPP, gdzie PerfectBot działa jako pierwszy kanał kontaktu, rozwiązując prawidłowo 70 proc. spraw, bez angażowania człowieka. Można go przetestować pod adresem www.PerfectBot.ai, gdzie dostępny jest również cennik, kalkulator oszczędności oraz opis prostego procesu wdrożenia rozwiązania.

– Do tej pory wybór chatbota sprowadzał się do dylematu: albo głupi bot, za to szybko wdrożony, albo mądry, któremu trzeba poświęcić wiele miesięcy treningu i optymalizacji. Od zawsze naszą ambicją było tworzyć chatboty, które udzielają najwięcej perfekcyjnych odpowiedzi i tym samym nie frustrują użytkowników. Teraz, w wybranych segmentach Retail & Ecommerce, jesteśmy w stanie uruchamiać mądre chatboty też szybko.  komentuje Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.

Uruchomienie rozwiązania PerfectBot to element nowej strategii Grupy K2, która zakłada przyśpieszenie rozwoju działalności poświęconej konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Na początku marca cała działalność związana z chatbotami została wydzielona do nowopowstałej spółki K2Bots.ai Sp. z o. o., w której współudziałowcami są czterej założyciele – Łukasz Lewandowski, Mikołaj Machowczyk, Artur Kończyński i Maciej Maliszewski.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij