Borek i Bielecki przeszli na TY z kibicami w kampanii Tyskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Borek i Bielecki przeszli na TY z kibicami w kampanii Tyskiego

„W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” – to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego podkreśla wartość wspólnego kibicowania.

Tyskie jako oficjalne piwo towarzyszyło i będzie towarzyszyć kibicom podczas meczów Reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej. Decyzja o kontynuowaniu partnerstwa z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej została podjęta w trakcie pandemii. Tyskie zdecydowało się wesprzeć oba podmioty w czasie, kiedy cały świat sportu jest przeorganizowany, a sport jednoczy Polaków bardziej niż kiedykolwiek. Działania komunikacyjne w ramach strategii sportowej Tyskiego będą prowadzone przez cały rok, z uwzględnieniem harmonogramu najważniejszych imprez sportowych, w których biorą udział Polacy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jesteśmy na TY z kibicami od lat i chcemy być obecni zawsze, gdy na stadionie czy przed ekranami ludzie spotykają się, by wspierać naszych sportowców – mówi o działaniach Tyskiego Jakub Michalski, junior brand manager marki Tyskie

– Wszystko, co robimy w ramach platformy Przejdźmy na TY opiera się na łączeniu ludzi niezależnie od okoliczności i podziałów. A niewiele jednoczy dziś Polaków tak, jak kibicowanie naszym – dodaje Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.

Swoimi działaniami Tyskie kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu. Tegoroczny spot promujący ideę przechodzenia na TY w kibicowaniu został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego.

Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij