Biuro Podróży Reklamy ma nowego klienta – Sunday Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biuro Podróży Reklamy ma nowego klienta – Sunday Polska

Do grona klientów agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy dołączyła firma Sunday Polska, jeden z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie nowej strony internetowej Sunday Polska.

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w przetargu. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej firmy Sunday Polska. Działania te będą realizowane w 3 etapach, zaplanowanych do lipca br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Biuro Podróży Reklamy odpowiada m.in. za dokonanie analizy rynku i przedstawienie rozwiązań, opracowanie struktury strony, opracowanie koncepcji strony i stworzenie projektów graficznych strony.

Opiekę nad projektem po stronie Sunday Polska sprawuje Lidia Kłosowska, dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży, natomiast po stronie agencji – Marek Izdebski, web app technology manager.

Sunday Polska prowadzi aktywności w obszarze digital, a za obsługę budżetu w tym kanale odpowiada agencja Performance Labs.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij