Biuro Podróży Reklamy ma nowego klienta – Sunday Polska

Do grona klientów agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy dołączyła firma Sunday Polska, jeden z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie nowej strony internetowej Sunday Polska.
O autorze
0 min czytania 2021-03-22

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w przetargu. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej firmy Sunday Polska. Działania te będą realizowane w 3 etapach, zaplanowanych do lipca br.

Biuro Podróży Reklamy odpowiada m.in. za dokonanie analizy rynku i przedstawienie rozwiązań, opracowanie struktury strony, opracowanie koncepcji strony i stworzenie projektów graficznych strony.

Opiekę nad projektem po stronie Sunday Polska sprawuje Lidia Kłosowska, dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży, natomiast po stronie agencji – Marek Izdebski, web app technology manager.

Sunday Polska prowadzi aktywności w obszarze digital, a za obsługę budżetu w tym kanale odpowiada agencja Performance Labs.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing