GoldenSubmarine z Sephora na dłużej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GoldenSubmarine z Sephora na dłużej

Ta współpraca pachnie sukcesem. Sephora, jedna z największych sieci perfumerii w Europie, przedłużyła kontrakt z agencją GoldenSubmarine. Złota Łódź Podwodna będzie nadal obsługiwać i wzmacniać pozycję marki w mediach społecznościowych.

Sephora zdecydowała się na prolongowanie wspólnej umowy po roku owocnej współpracy z GoldenSubmarine w zakresie komunikacji zewnętrznej marki. Agencja obsługuje na bieżąco kanały takie jak Instagram (280 tys. obserwujących) oraz Facebook (blisko 500 tys. obserwujących), nawiązując relacje z odbiorcami, przekazując informacje o produktach czy promocjach. Złota Łódź Podwodna brała również udział w tworzeniu i realizowaniu kampanii wizerunkowej Best Skin Ever, której ważną częścią była współpraca z influencerami oraz promowanie produktów w serwisach TikTok, YouTube oraz Instagram.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sephora to francuska sieć perfumerii, która od ponad 20 lat buduje swoją wiodącą pozycję branży beauty w Polsce. Obecnie posiada w kraju blisko 100 perfumerii stacjonarnych oraz sklep internetowy, który odwiedzają codziennie tysiące klientek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij