Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Papaya Films z teledyskiem dla Navos, najnowszej gwiazdy brytyjskiej sceny klubowej

O autorze
0 min czytania 2021-03-22

Dan French, reżyser z rostera Papaya Films i zdobywca złotego miecza KTR 2020 za teledysk dla Yola Recoba wyreżyserował klip do najnowszego utworu Navos „Believe Me”. Navos, formalnie znany jako Ross Harrington, to house DJ i producent z Liverpoolu. Utwór „Believe Me” trafił do top 40 listy przebojów w Wielkiej Brytanii, jest tez obecny we wszystkich głównych stacjach radiowych, takich jak Radio 1, Capital, Kiss FM i wiele innych. Przez ostatni rok Papaya FIlms London wyprodukowała kilkanaście teledysków zarówno dla alternatywnych jak i mainstreamowych brytyjskich artystów. Za różnorodność perspektyw poprzez ciągłe budowanie lokalnego rostera twórców, oraz jakość i oryginalność produkcji odpowiada Head of Music Video – Pilar Muro.