„Projekt: Ogród Marzeń” – nowa kampania OBI zrealizowana wspólnie z Saatchi & Saatchi i Zenith

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Projekt: Ogród Marzeń” – nowa kampania OBI zrealizowana wspólnie z Saatchi & Saatchi i Zenith

Sieć OBI wystartowała z kampanią „Projekt: Ogród Marzeń”. W ramach wielokanałowych działań marka inspiruje konsumentów do metamorfozy swojej zielonej przestrzeni – od tarasów i balkonów, aż po ogrody i małe miejskie działki.

OBI od wielu lat wyznacza trendy oferując szeroką ofertę asortymentu ogrodowego a także roślinnego. W nowopowstałym katalogu ‘Ogród, Balkon, Taras: Trendy 2021’ na konsumentów czekają min. modne zestawy meblowe, setki roślin oraz akcesoria, które dopełnią każdą przestrzeń. Przewodniczkami po katalogu są Izabela Szarmach i Olga Piórkowska, architektki krajobrazu, dobrze znane widzom z programu „Wymarzone Ogrody” w HGTV. Siostry zdradzą tajniki aranżacji zielonej przestrzeni w najmodniejszych stylach sezonu: Safari Lodge, Desert Flower, Minimalist Zen, Blush Bordeaux, Classic City, Cozy Cottage, pokażą także krok po kroku jak wykonać własnoręcznie ogródek w rozbitej doniczce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Katalog dostępny jest w sklepach na terenie całego kraju a wersja online tu: https://www.obi.pl/katalog-ogrod/

Zintegrowana kampania obejmuje działania w telewizji, internecie: kampania display i w social mediach OBI (Facebook, Instagram, Pinterest i YouTube), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w sklepach OBI.

Za kampanię „Projekt: Ogród Marzeń” odpowiadają agencje z Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, która przygotowała strategię komunikacji, ideę kreatywną, realizację contentu, w tym shoot spotu i materiały do kampanii, agencja mediowa Zenith – odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję dźwięku. Spot wyprodukowało One Production, podstprodukcję obrazu przygotowało Studio Orka. Spot wyreżyserował Jakub Kossakowski. Za działania BTL odpowiada agencja ABC.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij