OBI od wielu lat wyznacza trendy oferując szeroką ofertę asortymentu ogrodowego a także roślinnego. W nowopowstałym katalogu ‘Ogród, Balkon, Taras: Trendy 2021’ na konsumentów czekają min. modne zestawy meblowe, setki roślin oraz akcesoria, które dopełnią każdą przestrzeń. Przewodniczkami po katalogu są Izabela Szarmach i Olga Piórkowska, architektki krajobrazu, dobrze znane widzom z programu „Wymarzone Ogrody” w HGTV. Siostry zdradzą tajniki aranżacji zielonej przestrzeni w najmodniejszych stylach sezonu: Safari Lodge, Desert Flower, Minimalist Zen, Blush Bordeaux, Classic City, Cozy Cottage, pokażą także krok po kroku jak wykonać własnoręcznie ogródek w rozbitej doniczce.
Katalog dostępny jest w sklepach na terenie całego kraju a wersja online tu: https://www.obi.pl/katalog-ogrod/
Zobacz również
Zintegrowana kampania obejmuje działania w telewizji, internecie: kampania display i w social mediach OBI (Facebook, Instagram, Pinterest i YouTube), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w sklepach OBI.
Za kampanię „Projekt: Ogród Marzeń” odpowiadają agencje z Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, która przygotowała strategię komunikacji, ideę kreatywną, realizację contentu, w tym shoot spotu i materiały do kampanii, agencja mediowa Zenith – odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję dźwięku. Spot wyprodukowało One Production, podstprodukcję obrazu przygotowało Studio Orka. Spot wyreżyserował Jakub Kossakowski. Za działania BTL odpowiada agencja ABC.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]