Agencja Ancymony wygrywa przetarg na obsługę marki Dębica

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Ancymony wygrywa przetarg na obsługę marki Dębica

Wystartowała nowa kampania marki Dębica. Przetarg na długofalową komunikację i obsługę marki w digitalu wygrała Agencja Ancymony.

Dębica to producent opon do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Produkty marki rozpoznawalne są na całym świecie i odpowiadają na szereg potrzeb współczesnych kierowców oraz producentów samochodów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z uwagi na wprowadzenie na rynek nowego produktu, opony całorocznej, agencja Ancymony opracowała plan komunikacyjny, obejmujący zróżnicowane w czasie działania.

– Wykorzystanie interdyscyplinarnych kompetencji było kluczem do wypracowania spójnej i atrakcyjnej komunikacji dla Dębicy. Na etapie przetargu zależało nam przede wszystkim na wykorzystaniu sensownych – z punktu widzenia zarówno marketingu, jak i sprzedaży – narzędzi oraz touchpointów, po które marka do tej pory jeszcze nie sięgała. Przed nami stoi wyzwanie nie tylko jakościowej realizacji tego, co zaproponowaliśmy, ale również umiejętne czuwanie, a także reagowanie na zmieniające się czynniki społeczne, mające bezpośredni wpływ na grupę docelową – komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, agencja Ancymony.

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę głównie w digitalu, w tym w mediach społecznościowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij