Marek Chrostowski objął stanowisko head of media w Cape Morris

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marek Chrostowski objął stanowisko head of media w Cape Morris

Marek Chrostowski objął stanowisko head of media w agencji strategiczno-kreatywnej Cape Morris. Wcześniej pracował w domu mediowym ACR Media House.

Marek dołączył do Cape’a w lutym br. Jako Head of Media będzie się zajmował obsługą klientów w obszarze mediów online i offline. Wcześniej pełnił funkcję head of digital media w ACR Media House. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, specjalizuje się w kampaniach online. Dotychczas prowadził projekty dla lokalnych i międzynarodowych marek w obszarze digital (m.in. Bosch, Siemens, Zelmer, E.Leclerc, Comarch) oraz z zakresu przetargów publicznych i kampanie społeczne. Odpowiadał także za wdrożenie rozwiązań programmatic i działań z zakresu content marketingu. Ukończył studia psychologiczne, w wolnych chwilach rozwija swoją wiedzę związaną z psychologią reklamy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij