Httpool Polska rozpoczyna współpracę z agencją ŁubuDubu PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Httpool Polska rozpoczyna współpracę z agencją ŁubuDubu PR

Httpool Polska zostało nowym klientem ŁubuDubu PR. Agencja zajmie się przede wszystkim działaniami z zakresu media relations, mającymi na celu budowanie pozycji Httpool na polskim rynku. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Httpool to działający od 20 lat, największy na świecie globalny partner sprzedaży powierzchni reklamowej na czołowych platformach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Tik Tok, Spotify, Snapchat, Brainly i Warner Music. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działającego na ponad 50 rynkach na całym świecie i zatrudniającego ponad 670 pracowników. Polski oddział Httpool działa od 2012 r., dotychczas nie korzystał z usług zewnętrznej agencji PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Httpool ma w swojej ofercie innowacyjne rozwiązania technologiczne, pozwalające reklamodawcom dotrzeć do klientów w najbardziej efektywny sposób. Siedziba główna firmy mieści się w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

W ostatnich miesiącach firma wspierała np. CD Projekt Red w premierze gry Cyberpunk 2077 min.: w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Meksyku, prowadząc kampanię mediową na Twitterze na kilkunastu rynkach.

Agencja ŁubuDubu PR istnieje od 2009 r. W ciągu 12 lat istnienia agencja pracowała dla ponad 100 firm i marek z niemal wszystkich kategorii rynkowych, natomiast specjalizuje się przede wszystkim w obsłudze klientów z rynku mediowo-marketingowego (w szczególności digital), klientów z obszaru nowych technologii, IT i przemysłu, a z drugiej strony - marketerów posiadających w portfolio brandy konsumenckie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij