Najnowsze trendy w marketingu, social media i nowych technologiach na konferencji Łódź Jungle Web 2014

24 i 25 kwietnia Łódź po raz trzeci stanie się stolicą najnowszych technologii, IT, marketingu oraz social media za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web. Specjaliści z branży marketingu, reklamy, social media oraz IT i nowych technologii podzielą się swoją praktyczną wiedzą ze studentami.
O autorze
1 min czytania 2014-04-11

Jak tworzyć i promować biznes w sieci? Jak skutecznie budować i mierzyć reklamę natywną? Jak tworzyć wizerunek marki w social media? Jak tworzyć responsywne strony www lub czym jest Yammer? To tylko kilka tematów bezpłatnych warsztatów i prelekcji, które poprowadzą najlepsi specjaliści między innymi z firm Microsoft, Ericpol, ATOM, K2, Brand24.

Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty

Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem ‘Web w Łeb’, które symbolizuje główną ideę Jungle Web – przekazywanie jej uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej. Wśród wielu prelegentów pojawi się między innymi Rafał Madycki (Microsoft), który będzie mówił o Yammer, czyli firmowej sieci społecznościowej; Tomasz Stefko (Ericpol) zajmie się responsywnym projektowaniem stron www; Małgorzata Bogacka (ATOM) zdradzi co robić, by sklep internetowy zarabiał. Oczywiście, to tyko nieliczne tematy dwudniowych prelekcji i warsztatów, w których uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział. Partnerzy konferencji: ATOM Media Interaktywne, Digital Touch, Ericpol, IAB Polska, inClick, K2, LemonSkyJWT, Lubię To, mBank, Microsoft, NaTemat, Redmobile, SentiOne, studio PRowokacja Agencja Public Relations, VML Poland będą poruszać między innymi tematy z zakresu wykorzystania danych, budowania i mierzenia reklamy natywnej, zadań community managera, automatyzacji komunikacji, budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych, rozszerzonej rzeczywistości w mobilnych technologiach, monitoringu internetu, jakości treści w internecie, Usability czy ePR – wizerunku w sieci. Całość programu dostępna jest na stronie internetowej wydarzenia, a także na fanpage’u Łódź Jungle Web.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Organizatorzy konferencji – członkowie łódzkiego koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zapewniają, iż tak jak w latach poprzednich podczas tej dwudniowej imprezy będzie panowała niecodzienna, dżunglowa atmosfera przeplatana konkursami, poczęstunkiem dla uczestników oraz zagajnikiem chilloutowym jako idealnym miejscem do networkingu i kontaktu z ludźmi pracującymi w branży. Natomiast po każdym dniu prelekcji i warsztatów uczestnicy, jak i osoby reprezentujące firmy, będą mogły nawiązać wspólny, nieformalny kontakt podczas after party.

Gdzie i kiedy, czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Tegoroczna edycja Jungle Web odbędzie się 24-25 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się