Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Wojciechowski na czele działu Performance w adrino, Michał Wróblewski dołącza do działu Design Studio

Firma marketingu internetowego adrino, ma nowego szefa działu Performance. Na jego czele stanął Tomasz Wojciechowski, który jest związany z adrino od sierpnia 2020 roku. Adrino rozwija także dział Design Studio, do którego jako graphic designer dołączył Michał Wróblewski.
O autorze
0 min czytania 2021-03-25

Tomasz Wojciechowski posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze performance zdobyte w pracy dla agencji wyspecjalizowanych w tym obszarze. Do adrino dołączył w sierpniu 2020 roku. Jako szef działu będzie odpowiadał, m.in., za koordynację kampanii performance dla klientów adrino, rozwijanie produktów agencji w odpowiedzi na aktualne trendy oraz potrzeby rynku digital, doradztwo w zakresie doboru optymalnych kanałów i powierzchni reklamowych oraz współpracę z działem handlowym.

Adrino stale rozwija również dział Design Studio, odpowiadający za działania graficzno-developerskie, na którego czele stoi Mariusz Stelągowski. Do jego zespołu, jako graphic designer, dołączył Michał Wróblewski, związany wcześniej z LeadR. Design Studio zrealizowało ostatnio kampanie rich mediowe dla firm z branży nowych technologii, medycznej, a także dla jednej z zagranicznych ambasad w Polsce, zarówno na urządzenia mobilne, jak i desktop.