Tomasz Wojciechowski posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze performance zdobyte w pracy dla agencji wyspecjalizowanych w tym obszarze. Do adrino dołączył w sierpniu 2020 roku. Jako szef działu będzie odpowiadał, m.in., za koordynację kampanii performance dla klientów adrino, rozwijanie produktów agencji w odpowiedzi na aktualne trendy oraz potrzeby rynku digital, doradztwo w zakresie doboru optymalnych kanałów i powierzchni reklamowych oraz współpracę z działem handlowym.
Adrino stale rozwija również dział Design Studio, odpowiadający za działania graficzno-developerskie, na którego czele stoi Mariusz Stelągowski. Do jego zespołu, jako graphic designer, dołączył Michał Wróblewski, związany wcześniej z LeadR. Design Studio zrealizowało ostatnio kampanie rich mediowe dla firm z branży nowych technologii, medycznej, a także dla jednej z zagranicznych ambasad w Polsce, zarówno na urządzenia mobilne, jak i desktop.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024