Podziały znikają, kiedy grają nasi: Mateusz Borek i Karol Bielecki „przeszli na TY” z kibicami w kampanii marki Tyskie

Podziały znikają, kiedy grają nasi: Mateusz Borek i Karol Bielecki „przeszli na TY” z kibicami w kampanii marki Tyskie

Tyskie wystartowało z nową kampanią pod hasłem „W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy”, w której podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Bohaterami nowego spotu marki są Mateusz Borek oraz Karol Bielecki, którzy „przeszli na TY” z kibicami.

Mimo różnych poglądów, przekonań i podejścia do życia, istnieje jedna rzecz, która niewątpliwie sprawia, że wszelkie podziały między Polakami zanikają. Jest nią kibicowanie polskim reprezentantom, a dokładniej – najważniejsze narodowe wydarzenia sportowe, które jednoczą wszystkich. Wspólne kibicowanie jednoczy tak, jak wspólne rozmowy przy piwie.

Podczas tego typu wydarzeń wszyscy są podekscytowani dążeniem do jednego celu. Wszyscy kibicują jednej drużynie, a radość z wygranej udziela się każdemu i nie ma znaczenia, kto ma jakie poglądy. Integrują także porażka czy remis łącząc w poczuciu żalu i rozczarowania.

Na tę rolę sportu zwraca uwagę najnowsza kampania Tyskie, która podkreśla wartości wspólnego kibicowania. Marka nie bez powodu postanowiła tym razem podjąć temat sportu – podczas pandemii, kiedy cały świat sportu jest przeorganizowany, a sport jednoczy Polaków bardziej niż kiedykolwiek, Tyskie podjęło decyzję o kontynuowaniu partnerstwa z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Oznacza to, że piwo marki będzie towarzyszyło kibicom podczas wszystkich najważniejszych meczów Reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej.

W ramach kampanii Tyskie zaprezentowało spot, w którym Mateusz Borek i Karol Bielecki „przeszli na TY” z kibicami. Tym samym marka podkreśla, że „podziały znikają, kiedy grają nasi”. Tyskie zapowiada również kolejne działania związane ze sportem w najbliższych tygodniach.

Tegoroczny spot promujący ideę przechodzenia na TY w kibicowaniu został wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda.

PS

Głośny spór między Najmanem a Stanowskim zakończył się szczęśliwie – bokser i dziennikarz nie tylko spotkali się osobiście tuż po zakończeniu aukcji WOŚP, ale usiedli przy piwie Tyskie i „przeszli na TY”. Teraz przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji.

 

Artykuł powstał we współpracy z marką Tyskie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij