Nowe spoty marki Koral – radość na przekór pandemii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe spoty marki Koral – radość na przekór pandemii

Koral, polski producent lodów, tradycyjnie jak co roku w Wielką Sobotę emituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni promujące portfolio lodów marki Koral. Najnowsze nagrania mają, na przekór szarej rzeczywistości, dawać radość i nadzieję na lepsze jutro.

Koral, niezmiennie od wielu lat, adresuje swoją ofertę i jej komunikację przede wszystkim do młodych ludzi. Nowy spot też skierowany jest do młodszego pokolenia i jak poprzednie jest optymistyczny, pełen słońca, tańca i muzyki, a także wakacyjnego klimatu i spotkań towarzyskich, za którymi tęsknimy wszyscy. Kampania przebiega pod hasłem „Zawsze jest pora na lody Koral!”, które jest głównym, historycznym już przekazem marki Koral.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy, żeby nasze spoty otwierające sezon, budziły pozytywne uczucia i na przekór trudnej i szarej rzeczywistości, w jakiej wszyscy jesteśmy, dawały nadzieję i przypominały Polakom, że słoneczna aura, możliwość spotkań towarzyskich i wakacji, za którymi wszyscy tęsknimy w końcu nadejdzie. Taki klimat przedstawiliśmy w spocie na rozpoczynający się sezon wiosenno-letni – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Koral.

Kampania ze spotem w roli głównej miała już swoją internetową premierę i potrwa do samego końca wakacji, czyli mniej więcej do końca sierpnia. Tradycyjnie jak co roku marka Koral planuje również start kampanii w telewizji w Wielką Sobotę. Będą to BB sponsorskie przy najlepszych i najchętniej oglądanych programach w telewizji TVP1 oraz TVP2, a także TV Polsat oraz m.in. Polsat film, Eska TV, Stopklatka, Czwórka, TV Puls. Kampania w TV potrwa do końca lipca.

Spot został stworzony przez Studio filmowe „Film Grupa” Wojtek Wojtczak, ale jak co roku aktywny udział w jego tworzeniu miał również dział marketingu Koral. Za realizację kampanii w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, a zakup czasu reklamowego w telewizji zrealizował dział marketingu firmy Koral.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij