Pepsi x Peeps to gazowany napój o smaku marshmallow – Ci, którzy już mieli okazję skosztować produkt, twierdzą, że smakuje jak „płynne cukierki”.
Marka wprowadziła do swojej oferty napój z uwagi na zbliżającą się Wielkanoc, a także nadchodzącą coraz wielkimi krokami wiosnę. Niestety nie będzie on dostępny w regularnej sprzedaży – aby go zdobyć, należy opublikować w mediach społecznościowych zdjęcie, przedstawiające ulubione wiosenne aktywności – oczywiście z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych w związku z pandemią koronawirusa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do wygrania jest zestaw z trzema opakowaniami napoju Pepsi x Peeps w kolorach niebieskim, różowym i żółtym. Natomiast wybrane 10 osób otrzyma „epicką, kolekcjonerską paczkę” od Pepsi.
PS
W 2019 roku z okazji Wielkanocy IKEA wprowadziła do sprzedaży czekoladowego króliczka wielkanocnego, którego możemy złożyć sami.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji tegorocznej Wielkanocy z każdego zakupionego całego ciasta w kawiarniach Green Caffè Nero przekaże 5 zł na rzecz Przychodni dla Bezdomnych w Warszawie, prowadzonej przez Stowarzyszenie „Lekarze Nadziei”. Akcja będzie miała finał w Wielki Piątek.