Telewizyjna kampania Suzuki Swace

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Telewizyjna kampania Suzuki Swace

Agencja Communication Unlimited przygotowała telewizyjną reklamę nowego modelu Suzuki – Swace, która od 6 kwietnia będzie obecna w TVP, TVN i Polsacie.

Hasło kampanii „Rodzina się powiększa”, odnosi się do powiększającej się gamy samochodów Suzuki oraz do charakterystyki nowego modelu Swace, który jest stylowym, kompaktowym kombi w sam raz dla powiększającej się rodziny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Swace oferuje wysoki komfort podróżowania i jest wyposażony w zaawansowany napęd hybrydowy, który zapewnia dynamiczne osiągi zachowując przy tym niskie zużycie paliwa. Nowy model Suzuki jest, jak mówi reklama, „przestronny, hybrydowy, dynamiczny i oszczędny”.

Kampania rozpoczyna się 6 kwietnia i będzie obecna w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP1, TVP2 (również w kanałach tematycznych tych stacji).

Adaptację kreatywną reklamy przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, za przygotowanie materiału do emisji odpowiada dom produkcyjny Motion Brand, a za zakup mediów agencja mediowa Value Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij