TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WILLS INTEGRATED z nową strukturą

Z początkiem lutego agencja marketingowa WILLS INTEGRATED zaczęła działać w nowej strukturze. Zmiana jest podyktowana dynamicznym rozwojem wrocławskiej firmy.
O autorze
2 min czytania 2021-04-02

Reorganizacja dotyczy całej firmy – powstały nowe działy, funkcje i role. Jej celem jest uelastycznienie procesów, które mają sprzyjać realizacji coraz większych projektów komunikacyjnych. To drugi etap zmian – we wrześniu 2020 firma odświeżyła swoją markę poprzez zmianę identyfikacji wizualnej oraz nową stronę.

– W ciągu 5 lat urośliśmy trzykrotnie i nadszedł moment, w którym reorganizacja to kolejny naturalny krok w rozwoju. Dotychczasowa struktura oparta na małych zespołach świetnie sprawdzała się w praktyce. Coraz częściej jednak mierzymy się ze zróżnicowanymi projektami wymagającymi dużej elastyczności i zwinnego działania. Nowy układ w firmie pozwala nam utrzymać jakość usług na najwyższym poziomie – wyjaśnia Wiktor Pastucha, CEO WILLS INTEGRATED. – WILLS z nowym kręgosłupem jest bardziej zwinny, proaktywny i gotowy na ambitne wyzwania. To dobra wiadomość dla załogi WI i klientów – obecnych oraz potencjalnych –dodaje Pastucha.

Nowy dział account management

Od lutego bieżącą obsługą klientów agencji zajmuje się dział account management, wyodrębniony z dotychczas funkcjonujących zespołów projektowych. Szefem nowej komórki została Bogumiła Kurzeja. Związana z agencją od 5 lat, wcześniejsza team leader w dziale komunikacji. Do obowiązków współpracowników Kurzei będzie należała m.in. analiza i realizacja potrzeb klientów poprzez budowę składów projektowych w oparciu o działy komunikacji, strategii i designu, a także zewnętrznych podwykonawców i partnerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowi szefowie „kreacji”

Od lutego działy Komunikacji i Designu zyskały również nowych szefów. Jerzy Kroplewski, dotychczasowy senior graphic designer, związany z WI od ponad 2 lat, objął funkcję head of design. Bartosz Kowalczyk, pełniący dotąd rolę Team Leadera, zastąpił na stanowisku head of communication Kamila Kubicza. Nowi szefowie będą wspierać współpracowników odpowiedzialnych za wszystkie procesy kreatywne w obszarach, takich jak public relations, performance, strategy, creative, digital, branding, design i integrated.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Silna wizja

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reorganizacja struktury wzmocni również Zarząd na poziomie wyznaczania celów i organizacji działania firmy. Od lutego za zapewnienie właściwego funkcjonowania agencji, realizację celów biznesowych oraz zarządzanie budżetem i kilkudziesięcioosobowym zespołem będzie odpowiedzialny Kamil Kubicz – współpracujący z agencją od początku jej istnienia – powołany na nową funkcję COO. Będzie on bezpośrednim łącznikiem pomiędzy szefami działów a Zarządem. Dodatkowo Kubicz wraz z Wojciechem Bzdykiem, head of strategy, będą pełnić funkcję partnerów wspierających zarząd w realizacji zadań. Zasadniczym wsparciem na poziomie organizacji funkcjonowania firmy będzie w dalszym ciągu dział administracji i HR zarządzany przez Dianę Bernat.

WILLS INTEGRATED to agencja marketingowa obecna na rynku od 2011 roku. Wśród klientów WI są m.in. takie marki jak: Blachotrapez, ISOVER, Saint-Gobain, Dekoral, Swiss Krono, Aluprof czy Vozilla.