Nowa kampania Orange od Leo Burnett Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Orange od Leo Burnett Warszawa

Jedyna taka oferta w Orange na kartę. 1 kwietnia ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange Zbliża, reklamująca unikalną ofertę dostępną w tej cenie tylko w Orange na kartę – nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 15 GB internetu po doładowaniu za 15 zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównymi bohaterami spotów TV są dobrze znani widzom aktorzy – Mikołaj Cieślak i Robert Górski. A skoro wiosna, to Robert postanowił przyciąć żywopłot w ogrodzie. Wyszedł mu unikalny i jedyny taki kształt. Kształt na tyle intrygujący, że Mikołaj widzi w nim coś zupełnie innego niż Robert. Połączyła ich jednak konstatacja, że jest tak unikalny jak oferta Orange na kartę.

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy film, który można obejrzeć w telewizji. Ponadto będzie emitowany w internecie i wspierany przez działania także w mediach społecznościowych oraz radiu.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z zespołem komunikacji Orange Polska. Film wyprodukowano w studio Graffiti. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Łukasz Zabłocki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij