Katowice, Bydgoszcz, Poznań, Gdańsk. Kilka tysięcy miejsc z grafikami WOŚP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katowice, Bydgoszcz, Poznań, Gdańsk. Kilka tysięcy miejsc z grafikami WOŚP

W poniedziałek 29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której Fundacja prezentuje efekt zbiórki, dziękuje darczyńcom Finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków.

Billboardy z noworodkami, tak odmienne od tych, które w ostatnich miesiącach pojawiły się na naszych ulicach, to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP to nie tylko styczniowa kwesta, ale całoroczne, zaplanowane działania, mające na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ponad 3200 lokalizacji w 88 miastach Polski – właśnie w tylu miejscach oglądać można grafikę zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka i jego zespół grafików. Na każdej z nich widnieje hasło Jestem! Dziękuję Fundacji WOŚP i medykom za życie i zdrowie!, które stanowi ukłon w stronę medyków, ale też wszystkich osób, które wspierają działania Fundacji WOŚP.

Kampania realizowana jest na nośnikach Ströer – m.in. billboardach, tablicach, citylightach - o łącznej powierzchni ponad 40 tys. mkw., ale również przy wykorzystaniu form digitalowych, jak telewizory na stacjach metra czy ekrany w wagonach metra. Grafiki widoczne są także na nośnikach firmy jetline oraz nośnikach digitalowych Clear Channel (84 w kilku miastach Polski).

– Tym wielkim billboardem, przestrzeniami plakatowymi chcemy podziękować i przekazać jedną informację: to dzięki Fundacji – nie mnie i naszemu zespołowi, ale nam wszystkim, czyli milionom Polaków – pomagamy skutecznie ratować zdrowie i życie dzieci, od najmniejszego dziecka, niemowlaka. To konkretne liczby sprzętu i konkretne kwoty. Tymi billboardami dziękujemy wszystkim, którzy tworzyli Finał, ale przede wszystkim lekarzom, pielęgniarkom i pielęgniarzom, personelowi medycznemu, ratownikom medycznym, czyli wszystkim medykom, którzy – zwłaszcza w ciągu ostatniego roku – pracują absolutnie ponad swoje siły – powiedział Jurek Owsiak

Coraz więcej miejsc

Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem Polaków. W związku z licznymi zapytaniami, Fundacja udostępniła przygotowane grafiki, dzięki czemu każdy, kto będzie chciał się włączyć w akcję i wywiesić banner lub plakat, może to zrobić. Tym samym liczba miejsc z pozytywnym przesłaniem wrasta z dnia na dzień.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij