TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Precision Engineering – współpraca Gillette i McLaren Mercedes

Marka Gillette®, ogłosiła współpracę z McLaren Mercedes, jednym z najbardziej prestiżowych i zwycięskich zespołów w historii F1. Obie marki podpisały umowę o wieloletnim partnerstwie, na podstawie której będą prowadzić innowacyjną kampanię marketingową Precision Engineering.
O autorze
1 min czytania 2014-04-15

Partnerska współpraca dotyczy regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zarówno Gillette jak i McLaren to marki, które cenią innowacyjność oraz technologię swoich produktów. Kampania podkreśli ich rolę w nieustannym przesuwaniu technologicznych granic. Dzięki tej współpracy, rozwój kategorii produktów do golenia dla mężczyzn nabierze iście wyścigowego tempa.

Pasję obu marek do zwyciężania będzie można zobaczyć w nowej sportowej kampanii marketingowej. Promocja kampanii będzie miała charakter globalny. Jej zakres obejmie reklamy telewizyjne i internetowe, jak również działania PR i in-store. Kierowcy F1 z zespołu McLaren Mercedes Jenson Button i Kevin Magnussen będą angażować mężczyzn, rozbudzając w nich pasję do Formuły 1, oraz dostarczać emocji milionom miłośników zaawansowanych produktów Gillette i technologii najwyższej klasy.

„Bardzo cieszymy się ze współpracy partnerskiej pomiędzy McLaren Mercedes i Gillette. Gillette to synonim precyzyjności i innowacyjności. Są to wartości cenione także w zespole McLaren, w którym dążymy do uzyskiwania najlepszych wyników na świecie. To, że globalna marka rangi Gillette nawiązała międzynarodowe partnerstwo właśnie z zespołem McLaren Mercedes, świadczy również o potencjale naszej marki oraz naszej zdolności docierania do milionów zagorzałych miłośników sportów motorowych z całego świata” – powiedział, Eric Boullier, dyrektor rajdowy zespołu McLaren Mercedes.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Gillette może poszczycić się długą tradycją zapewniania mężczyznom jak najlepszego samopoczucia i motywacji do osiągania jak najlepszych wyników. Cały czas dbamy o doskonałość w dziedzinie golenia. Trudno byłoby znaleźć partnera podzielającego te wartości bardziej niż McLaren Mercedes”. McLaren już od ponad 40 lat dostarcza innowacje w dziedzinie najwyższej klasy konstrukcji i wydajności. Dlatego jest dla nas idealnym partnerem, który podkreśli istotność precyzji w dziedzinie golenia” —powiedział Hossam Ashour, wiceprezes ds. produktów do golenia Gillette w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing