IQS z dwoma nowymi osobami w pionie badań i realizacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IQS z dwoma nowymi osobami w pionie badań i realizacji

Od kwietnia br. do zespołu IQS dołączyły dwie nowe osoby – Aleksandra Osuch, Research Manager w jednym z działów badawczych oraz Iwona Sierocińska jako Specjalista w dziale Realizacji Badań.

Osuch i Sierocińska mają wieloletnie doświadczenie w branży badawczej. Obie wcześniej pracowały w firmie Kantar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aleksandra Osuch w IQS objęła stanowisko research manger i dołączyła do zespołu ilościowo-jakościowego, którym od marca br. kieruje Jacek Młynarski. Osuch z badaniami związana jest od przeszło 10 lat. Od początku swojej kariery zawodowej pracowała w firmie Kantar; ostatnie 5 lat w dziale Client Service. Specjalizuje się w badaniach komunikacji i marki, ze szczególnym uwzględnieniem obecności marek w sieci oraz analizy dyskursu internetowego. Posiada doświadczenie w pracy z klientami z różnych sektorów; realizowała projekty dla branży telekomunikacyjnej, bankowej, ubezpieczeń, branży alkoholowej i tytoniowej, ecommerce oraz FMCG.

Iwona Sierocińska, po wielu latach przerwy, powraca do IQS, gdzie objęła stanowisko specjalisty w Dziale Realizacji Badań i będzie koordynować badania jakościowe. Do jej zadań należy wzmocnienie możliwości operacyjnych IQS w badaniach terenowych oraz zapewnienie wsparcia dla procesów zdigitalizowanych badań jakościowych, w tym poprzez rekrutację z panelu Opinie.pl. Sierocińska z badaniami rynku związana jest od 2005 roku. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w studiu CATI w IQS, a następnie w dziale realizacji badań jakościowych. Od 2009 roku związana była z firmą Kantar (wcześniej Millward Brown). Ostatnio, jako Senior Project Manager w dziale Realizacji Badań Jakościowych, koordynowała setki projektów ogólnokrajowych dla klientów z takich branż, jak: FMCG, alkohole, finanse i ubezpieczenia, telekomunikacja, produkty i usługi remontowo-budowlane oraz media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij