Spot jest częścią platformy komunikacyjnej nowego produktu, nad którą wspólnie pracują agencja DDB Warszawa oraz Tribal DDB Warszawa. Reżyserem spotu jest Kay Kienzler. Produkcją zajął się Opus Film, a media zaplanował PHD Media Direction.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oprócz kampanii telewizyjnej, prasowej i outdoorowej marketer przygotował również aktywności digitalowe.
DDB Warszawa koordynuje kampanię Big Milka w regionie CEE. Została ona już zaadaptowana na rynek węgierski i rumuński.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing