Time Trend z nową identyfikacją wizualną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Time Trend z nową identyfikacją wizualną

Time Trend to jedna z największych w Polsce sieci salonów z markowymi zegarkami. W ramach prężnego rozwoju, brand zyskał nową identyfikację wizualną, która została zaprojektowana przez agencję kreatywną Lotna.

– Chcieliśmy wdrożyć nowy system, który musiał spełniać kilka podstawowych założeń. Propozycja miała być spójna dla wszystkich kanałów komunikacji, powinna wykorzystywać istniejące już logo i główny kolor firmowy – burgund, a także zawierać uniwersalne wzory, które z łatwością mogły być adaptowane na specjalne kampanie reklamowe – mówi Andrzej Wasilewski, koordynator działu marketingu offline w Time Trend.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przed rozpoczęciem prac nad identyfikacją, Lotna przeprowadziła lifting istniejącego już logo – zmieniono proporcje elementów graficznych i tekstowych, a kompozycja sygnetu została zamknięta, dzięki czemu dotychczasowe elementy umieszczono w określonej, spójnej przestrzeni.

Element sygnetu logo w postaci charakterystycznego układu wskazówkowego posłużył jako trzon nowej identyfikacji wizualnej. Tarczę godzinową zaimplementowano do wszystkich materiałów, gdzie stała się ona ich nieodzownym elementem.

– Ważne także było zachowanie koloru firmowego jakim jest burgund. Wykorzystywany był przez wiele lat przez markę, stając się tym samym jej charakterystycznym i łatwo rozpoznawalnym elementem. Ponadto, barwa ta ma szlachetny charakter, a tym samym podkreśla istotne cechy marki: produkty z kategorii premium, ich elegancję oraz najwyższej jakości obsługę klientów oferowaną przez firmę – dodaje Anita Kamila Sochacka, managing director Lotnej.

Nowy kod wizualny stał się obowiązującym we wszystkich materiałach reklamowych i biurowych wykorzystywanych przez brand Time Trend. Autorem koncepcji nowej identyfikacji był Michał Wyszyński, graphic designer Lotnej. Anita Kamila Sochacka pełniła nad pracami nadzór kreatywny, a Piotr Flis – executive director – odpowiadał za nadzór techniczny.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij