Przez pryzmat polskich sukcesów Oranżada Hellena promuje nową bezcukrową odsłonę autentycznie najlepszego rodzimego napoju. W najnowszej odsłonie kampanii marki Kuba Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest – Oranżada Hellena Zero Cukru, wybitna bez cukru. Nowość znakomicie wpisuje się w prozdrowotne trendy rynkowe, zachowując przy tym swój unikalny landrynkowy smak.
Ostatnie sekundy 30-sto i 15-sekundowych spotów dobitnie podkreślają to, co w produkcie najważniejsze – wybitny smak i wybitnie zero cukru! Ich emisję zaplanowano w TV oraz w social mediach, Oranżada Hellena Zero Cukru otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Na potrzeby PSD przygotowano materiały POSM oraz specjalne ekspozycje.
Zobacz również
Działania mają charakter mocno wizerunkowy. Ich celem jest promocja Oranżady Hellena jako polskiej marki, a także dotarcie do aktualnych i nowych grup konsumentów. Kampania skupia się na fundamentach brandu – niepowtarzalnym smaku i polskim pochodzeniu. W reklamach zastosowano charakterystyczny dla marki design z podkreśleniem koloru czarnego jako typowego dla kategorii napojów gazowanych bez cukru.
Producentem spotu jest Papaya Films. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]