TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Silver Agency – pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej do konsumentów 50+

O autorze
1 min czytania 2021-04-08

Silver Agency to agencja powstała w odpowiedzi na potrzeby rynku reklamowego i w celu zapewnienia zintegrowanych usług komunikacji marketingowej adresowanych do konsumentów 50+. Connecting Generations to hasło, które jasno określa kierunek współpracy na płaszczyźnie międzypokoleniowej, wymianę doświadczeń i wspólne działania na rzecz zmian w tworzeniu przekazów skierowanych do osób dojrzałych.

Trend starzejącego się społeczeństwa i fakt, że już dziś w Polsce mamy ponad 14 mln osób po 50 roku życia (co oznacza, że nawet 45% dorosłych Polaków jest poza tradycyjną grupą komercyjną kończącą się na 49 roku życia) był silnym impulsem do powstania Silver Agency. Przypomnijmy, grupę komercyjną A16-49 ustanowiono ponad dwie dekady temu. Od tego czasu świat i technologie poszły do przodu, a pięćdziesięciolatek to aktualnie niezwykle atrakcyjny profil konsumenta z wiarygodnym portfelem zakupowym.

– W Silver Agency myślimy potrzebami naszych klientów i ich dojrzałych odbiorców, dzięki czemu potrafimy precyzyjnie dotrzeć do grupy celowej. Posiadamy unikalne podejście strategiczne oraz dostosowane formaty mediowe. Mamy dane do rzetelnego zmapowania zachowań i potrzeb osób po 50 roku życia, co zwiększą naszą efektywność operacyjną. Jesteśmy przekonani, że nasze działania będą krokiem milowym do zmian w postrzeganiu osób dojrzałych w środowisku marketingowym, ale także w sposobie funkcjonowania i zakupu mediów. Chcemy pokazać, że efektywniej jest definiować konsumentów przez pryzmat ich potrzeb związanych z dojrzalszym okresem ich życia, a nie jedynie wieku – mówi Sebastian Kalmus, dyrektor zarządzający Silver Agency.

Właściwe określenie potrzeb konsumenta, zaprojektowanie komunikacji zrozumiałej i dostosowanej do stylu funkcjonowania współczesnego pięćdziesięcio czy sześćdziesięciolatka to tylko połowa sukcesu. Równie ważne jest precyzyjne określenie punktów styku konsumenta z naszym przekazem i odpowiedni dobór mediów offline i online. W Silver Agency zapewniamy takie właśnie podejście w formule „All for silver marketing” dostosowane pod profil konsumenta 50/60/70+. Równolegle prowadzimy zintensyfikowane prace nad powstaniem zupełnie unikalnych rozwiązań skierowanych do komunikacji do osób dojrzałych, o czym będziemy informować wkrótce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj