Polska agencja stworzyła kampanię dla TikTok Inc.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polska agencja stworzyła kampanię dla TikTok Inc.

Łódzka agencja Welcome Digital została partnerem TikTok Inc. W ramach współpracy Welcome Digital stworzyła 364 reklamy dla 7 różnych rynków w ciągu zaledwie kilku dni. Wyjątkowo szybka realizacja skomplikowanej kampanii możliwa była dzięki usłudze SMART.

Zadaniem powierzonym Welcome było stworzenie bannerów HTML5 i wideo w różnych formatach dla siedmiu zagranicznych rynków w siedmiu językach: włoskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, australijskim angielskim, turecki i arabskim. Kreacje w różnych rozmiarach zawierają odmienne komunikaty, jednak opierają się o wspólny KV (key visual) kampanii.

W efekcie powstały 224 filmy wideo na podstawie ośmiu scenariuszy w czterech różnych formatach oraz 140 banerów w pięciu różnych formatach z czterema komunikatami. Dzięki innowacyjnej metodzie SMART produkcja reklam trwała siedem dni roboczych, a cały proces – wraz z poprawkami i akceptacją – zamknął się w rekordowym terminie 10 dni roboczych pomimo tego, że zespół składał się tylko z dwóch osób

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij