Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group. Do tej pory stanowisko dyrektora kreatywnego nie było obsadzone.

Dla Rafała jest to powrót po ośmiu latach, kiedy to pracował w Havas jako senior art i zdobywał swoje nagrody w Cannes Lions.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję associate creative directora w agencji Saatchi&Saatchi. Wcześniej, przez 3 i pół roku pracował w Grey Group jako deputy creative director. Pracował też jako art director w Isobar Poland, McCann Worldwide, Havas Worldwide i Change Integrated. W ciągu ostatnich lat odpowiadał za projekty takich marek jak Mercedes Benz, Pekao S.A., IKEA, XTB, mBank, Volvo, fundacja Rak'n'Roll, Empik, Pepco i wiele innych. Rafał Ryś ma na swoim koncie wiele nagród zarówno w kraju jak i za granica. Warto nadmienić, że są to między innymi trzy lwy w Cannes, dwa GrandPrix GoldenDrum, kilka Clio, kilka Eurobestów w tym dwa złote Effie. Ryś kilkukrotnie był jurorem KTR oraz, ostatnio, Innovation Awards.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij