Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group. Do tej pory stanowisko dyrektora kreatywnego nie było obsadzone.
O autorze
1 min czytania 2021-04-12

Dla Rafała jest to powrót po ośmiu latach, kiedy to pracował w Havas jako senior art i zdobywał swoje nagrody w Cannes Lions.

Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję associate creative directora w agencji Saatchi&Saatchi. Wcześniej, przez 3 i pół roku pracował w Grey Group jako deputy creative director. Pracował też jako art director w Isobar Poland, McCann Worldwide, Havas Worldwide i Change Integrated. W ciągu ostatnich lat odpowiadał za projekty takich marek jak Mercedes Benz, Pekao S.A., IKEA, XTB, mBank, Volvo, fundacja Rak’n’Roll, Empik, Pepco i wiele innych. Rafał Ryś ma na swoim koncie wiele nagród zarówno w kraju jak i za granica. Warto nadmienić, że są to między innymi trzy lwy w Cannes, dwa GrandPrix GoldenDrum, kilka Clio, kilka Eurobestów w tym dwa złote Effie. Ryś kilkukrotnie był jurorem KTR oraz, ostatnio, Innovation Awards.