Marlena Wilińska-Ciechońska jest związana z branżą PR od ponad 8 lat, specjalizuje się w komunikacji produktowej oraz działaniach wizerunkowych. Przed dołączeniem do Publicis Consultants Marlena Wilińska-Ciechońska pracowała w agencjach Magnifico Marketing & PR Consultants oraz FIRST Public Relations, gdzie realizowała projekty dla klientów z branży technologicznej, lifestyle, mediów oraz IT. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wilińska-Ciechońska będzie odpowiedzialna za prowadzenie kluczowych klientów i rozwój portfolio agencji w zakresie praktyki consumer PR. Raportować będzie bezpośrednio do Darii Tworek, Head of Publicis Consultants.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024