ABSTRA w partnerstwie strategicznym z OLX

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ABSTRA w partnerstwie strategicznym z OLX

ABSTRA rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji kanału DO ROBOTY (YouTube), poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.

Już 22.04 startuje kanał Do Roboty na YouTube, realizowany przez Abstra we współpracy strategicznej z OLX. Celem kanału jest promocja kategorii OLX Praca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Szukaliśmy idealnego partnera strategicznego, który pozwoli połączyć potrzeby marki z realnymi potrzebami widzów i odbiorców. Zależało nam na współpracy z największym serwisem ogłoszeń jakim jest OLX (w tym ogłoszeń o pracę). Dzięki partnerstwu na kanale Do Roboty dajemy widzom możliwość zobaczenia jak wyglądają zawody/profesje od kuchni. Za sprawą jednego kliknięcia mogą przenieść się z kanału na OLX PRACA, gdzie czekają na nich aktualne oferty pracy. W ten sposób łączymy rozrywkę z pomocą w szukaniu miejsca zatrudnienia – powiedziała Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, VP sales & production.

– Z serwisu OLX korzysta średnio co trzeci Polak. Internet to nasze naturalne środowisko komunikacji z użytkownikami, dlatego dzięki twórcom kanału Do Roboty mamy nadzieję dotrzeć również do tych internautów, którzy są ciekawi zalet pracy w danym zawodzie i tego, jakich mogą spodziewać się zarobków. Jako największy job board w Polsce chcemy przedstawiać oferty z sektora blue i gray w sposób atrakcyjny dla widzów YouTube'a – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

W każdym z 52 odcinków będziemy mogli poznać 52 zawody takie jak: elektryk, cukiernik czy architekt. Kanał poprowadzi Wojtek Kaczmarczyk, który osobiście testuje każdy z zawodów.

Jak dotąd twórcy wypuścili 4 odcinki testowe, które osiągnęły ponad milion wyświetleń. Termin startu kanału przewidziany został na 22 kwietnia.

Kampania potrwa do końca roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij