Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Rudnicka będzie odpowiadać za rozwój Moderio

Do zespołu agencji Moderio, specjalizującej się w usługach moderacji online, dołączyła Joanna Rudnicka.
O autorze
0 min czytania 2021-04-14

Joanna Rudnicka objęła stanowisko business development director. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio klientów agencji, zarówno na rynku polskim, jak i za granicą.

Joanna Rudnicka od ponad 10-ciu lat pracuje w agencjach reklamowych i marketingowych, ostatnio jako account director w agencji K2. Odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami firmy, takimi jak: Samsung, PKO BP, Volkswagen, Disney, Leroy Merlin, Pepsico czy Warta.