TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja „MAMY TO” rozpoczyna działalność

O autorze
1 min czytania 2021-04-14

Eureka Archimedesa. Hasta la vista, baby Schwarzeneggera. Bingo, użyte w skali całego życia co najmniej kilka razy przez każdego z nas. Lista werbalnych okrzyków na szybkie wyrażenie zachwytu z dokonanego odkrycia i sukcesu jest obszerna. Zawiera także pojemne znaczeniowo: mamy to!, które – jako nieprzypadkowa nazwa, bo także motto – idealnie pasuje do nowo otwartej butikowej przestrzeni kreatywnej. Jej założycielki i lwice eventowe: Aga Sołtysiak i Justyna Fabisiak nie boją się: konkurencji, zarazy, Billa Gatesa, a tym bardziej 5G.

Po rozłożeniu kompetencyjnego duetu Sołtysiak-Fabisiak na części otrzymujemy składowe „MAMY TO”: łamanie dotychczasowych zasad i wytyczanie świeżych ścieżek, tworzenie nowej jakości w oparciu o autorski styl, wiedzę i kilkunastoletnie doświadczenie realizacji dla największych podmiotów na rynku. Do tego odwaga i wyobraźnia współzałożycielek, które to cechy potrafią przekraczać zastane porządki i granice. W efekcie rynek zyskuje nowy podmiot o wszechstronnym profilu działalności: od projektów własnych, eventów off- i on-line, przez produkcje video i design aż po zintegrowaną komunikację i kreatywne kolaboracje.

– Wiele osób słysząc o naszych planach dziwiło się, że mimo obecnego kontekstu gospodarczego i niejasnych prognoz decydujemy się rozpocząć nową przygodę biznesową. Robimy to bez obaw i bez kompleksów, bo z przepracowaną, długofalową strategią rozwoju. Takie jesteśmy i takie będzie nasze nowe dzieło: pewne obranego kierunku, świadome posiadanego doświadczenia i niepokorne biznesowo. To podejście nigdy nas – jako zawodowy duet, ale i każdą z osoba – nie zawiodło w drodze na wiele szczytów. Wierzymy, że i tym razem dzięki precyzyjnemu połączeniu naszych energii wbiegniemy ciężką pracą, ale bez zadyszki na kolejny z nich – podsumowuje Aga Sołtysiak.

– Naszymi konceptami i autorskimi realizacjami chcemy zmieniać zastaną rzeczywistość. A co liczy się bardziej: podróż czy dotarcie do celu? Według „Mamy To” najważniejsze jest towarzystwo, z którym się podróżuje. Dlatego jestem spokojna o dotarcie do zaplanowanych destynacji – dodaje Justyna Fabisiak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj