Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Spółka Hybrid.ai inwestuje w nowy projekt AR: MyFace.ar

O autorze
1 min czytania 2021-04-14

Tym samym do grupy kapitałowej dołącza spółka specjalizująca się w projektach z obszaru rozszerzonej rzeczywistości. W skład tego holdingu MarTech wchodzą spółki: hybrid.ai od 10 lat specjalizująca się w technologii programmatic, VOX działające w obszarze computer vision, Hybe.io (mobile performence DSP) oraz od tego roku MyFace.ar.

MyFace to AR House dla brandów i agencji reklamowych, a jego zespół tworzy innowacyjne rozwiązania w świecie rozszerzonej rzeczywistości, poczynając od projektowania i tworzenia kreacji, a kończąc na realizacji całościowych kastomizowanych projektów.

Wszystko zaczęło się od Stories, które użytkownicy Instagrama tworzą obecnie 500 milionów razy dziennie. Filtry w Instagramie stały się jednym z podstawowych i głównych narzędzi komunikacji cyfrowej w 2020 roku. Najcenniejszą zaletą filtrów rozszerzonej rzeczywistości jest wyzbycie się „ślepoty banerowej” użytkowników, a także natywnej komunikacji z odbiorcami. Filtry AR przekształcają miliardową grupę odbiorców w sieciach społecznościowych w bezpłatnych ambasadorów marek, jednocześnie nadając treściom czynnik wirusowy.

Przy pomocy MyFace, wiodące światowe marki i agencje będą w stanie tworzyć oraz realizować kompletne kampanie reklamowe w synergii z influencerami o milionowych zasięgach z Instagrama, TikToka i natywnym filtrem AR.

– Dzięki pracy w TikToku przez cały poprzedni rok, uświadomiłem sobie, jak wielki potencjał drzemie w technologii AR. Zapragnąłem nie tylko opracowywać efekty dla sieci społecznościowych, ale także uczynić filtry rzeczywistości rozszerzonej głównym narzędziem w tworzeniu strategii digitalowych. Dzięki technologii MyFace marki będą miałу możliwość przeprowadzać kompletne i jakościowe kampanie reklamowe, dzięki którym z pewnością otrzymają viralowy zasięg, nowych subskrybentów, a także unikalny content – mówi Dima Shevchenko, CEO MyFace.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Firma Hybrid.ai zdecydowała się zainwestować w nową spółkę i AR projekt – MyFace. Jesteśmy świadomi faktu, że AR bardzo dynamicznie się rozwija, powstaje coraz więcej tego typu możliwości technologicznych i jednocześnie pojawiają się nowe sposoby komunikacji z użytkownikami. To niezwykle prężnie rozwijająca się nisza, dlatego też jesteśmy zainteresowani rozpoczęciem działalności w nowym obszarze biznesowym. Jednocześnie MyFace idealnie uzupełni portfolio naszych spółek w ekosystemie martech poszerzając naszą aktywność o media społecznościowe, UGC, AR, content i influence marketing. MyFace tworzy komunikację na styku AR i influencer marketingu, co wzmacnia strategię digitalową marek, w związku z wysokim stopniem „viralności” filtrów AR. Same filtry dają możliwości setkom tysięcy użytkownikom, w tym słynnym „zasięgowym” influencerom, zostać ambasadorami marek i tworzyć wysokiej jakości organiczne treści – mówi Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai.

Słuchaj podcastu NowyMarketing