Żywiec Zdrój wprowadza butelkę bez etykiety i w 100% z recyklingu

Żywiec Zdrój wprowadza butelkę bez etykiety i w 100% z recyklingu

Żywiec Zdrój wprowadził właśnie na rynek nowe opakowanie wody – w 100% „przezroCZYSTĄ” butelkę bez etykiety. Co istotne, jest ona w całości wykonana z plastiku z recyklingu.

Jak pokazują dane, świadomość ekologiczna Polaków z roku na rok rośnie. Blisko 60% Polaków* stara się wybierać produkty przyjazne naturze. W odpowiedzi na to marka Żywiec Zdrój już od jakiegoś czasu podejmuje działania mające na celu minimalizowanie wpływu swojej działalności na środowisko naturalne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niedawno firma nawiązała współpracę z Grupą Żywiec, w ramach której powołana została koalicja na rzecz retencji, by poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Natomiast w 2019 roku marka wprowadziła na rynek pierwszą w swojej ofercie butelkę pochodzącą z recyklingu.

Teraz Żywiec Zdrój postanowił pójść o krok dalej i zaprezentowała nowe opakowanie wody – w 100% przezroczystą, wykonaną z plastiku z recyklingu butelkę bez etykiety. Kluczowe informacje na temat produktu zostały wytłoczone na samym opakowaniu, co dodatkowo pozwoliło ograniczyć ilość zużytego w produkcji plastiku.

Wszystkie wprowadzone przez markę na rynek opakowania w 100% nadają się do recyklingu. Ponadto, Żywiec Zdrój sukcesywnie rozwija ofertę produktów w całości z recyklingu, zapewnia zbiórkę i przetworzenie równowartości 100% plastiku, który wprowadza na rynek, aktywnie działa na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu depozytowego, jak również prowadzi działania edukacyjne w zakresie segregacji odpadów i recyklingu.

Działania komunikacyjne promujące nową butelkę opierają się przede wszystkim na budowaniu jakościowych, pogłębionych materiałów kontentowych we współpracy z wybranymi redakcjami oraz influence marketingu. Kampania obejmie także promocje w kanałach własnych marki. Za kreację odpowiada VMLY&R, zakup mediów jest po stronie MediaCom, natomiast działania PR oraz współpracę z influencerami prowadzi Tailor Made PR.

PS

– Działamy na wielu polach, wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał do zmiany na lepsze – na temat proekologicznych inicjatyw realizowanych przez markę Żywiec Zdrój rozmawiamy z Dawidem Borowcem, dyrektorem marketingu Żywiec Zdrój S.A.

PS2

Żabka Polska i Żywiec Zdrój podjęły strategiczne partnerstwo i podpisały list intencyjny, w którym deklarują wspólne działania na rzecz zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych. Firmy rozpoczynają test przy użyciu EKOmatów – automatów do recyklingu plastikowych butelek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij