Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Domino BUW Day – bicie rekordu Guinessa na Światowy Dzień Kiążki

23 kwietnia 2014 r. o godzinie 9:00 w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego podczas Światowego Dnia Książki będzie układane najdłuższe książkowe domino świata.
O autorze
1 min czytania 2014-04-22

– W przestrzeni BUW: na schodach, w salach katalogowych, między czytającymi ustawimy książki w fantazyjne domino. Chcemy, żeby ten rekord zainspirował Polaków do zmian, do czytania, stawiania sobie czytelniczych celów i zabawy z książkami – mówi Sylwia Stano z Bibliocreatio, które koordynuje wydarzenie. Książki otwierają umysły i dają poczucie nieograniczonych możliwości. Jedna książka przeczytana we właściwym momencie może być inspiracją do rzeczy wielkich, początkiem spełniania marzeń i dowodem na to, że nie ma rzeczy niemożliwych – dodaje.

Poczuj efekt domina! Jedna przeczytana książka może w każdym rozbudzić czytelnika i być początkiem fascynującej przygody z literaturą!

Akcję zainauguruje dyrektor Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego Roman Tabisz oraz ambasador nadzwyczajny i pełnomocny Federacyjnej Republiki Nigerii w Rzeczypospolitej Polskiej Samuel Wodi Jimba – z wykształcenia doktor nauk bibliotecznych.

Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie inspiruje – nie cofając się przed nietypowymi sposobami – idee wydawałoby się trudne do pogodzenia: nowoczesność i miłość do tradycji, pietyzm i spontaniczność, naukowość i zabawę. Domino w BUW w Światowy Dzień Książki to manifestacja nie tylko pomysłów na wykorzystanie dużej liczby woluminów, ale też zaproszenie do radosnego, zbiorowego uczestnictwa w święcie książki – mówi Agnieszka Kościelniak-Osiak z działu promocji BUW.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzymy, że ludzie z wyobraźnią mogą zmieniać świat, a książki otwierają im drogę. Wystarczy jedna, dobrze dobrana książka, by rozpocząć fascynującą przygodę z literaturą! – dodaje Zofia Karaszewska z Bibliocreatio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Znakiem czasu jest, że domino z książek zakończy tablet. Właśnie tablet jest nośnikiem dla książki elektronicznej, która jako audiobook+ występuje w podwójnym, zsynchronizowanym formacie do czytania i do słuchania w jednym – podkreśla Łukasz Kosman z Audioteki, i dodaje – Świadectwem siły tej nowej formy jest fakt, że to właśnie na tabletach będzie mieć miejsce premiera najnowszej książki Janusza Leona Wiśniewskiego, „Grand”. Wkrótce w tej samej formie pojawi się kolejna powieść Haruki Murakamiego oraz „Syn” Jo Nesbo. Wierzymy, że audiobook+ otwiera zupełnie nowe domino, za którego falą podąży współczesny czytelnik.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Książkowe domino powstanie dzięki książkom od największych polskich wydawnictw: Poblicat, Muza, Wydawnictwo Literackie, Rebis, Znak, Wielka Litera, W.A.B Domino rozpocznie Marcin Kwaśny, z zawodu aktor, z zamiłowania czytelnik.

Nie bój się wyzwań! Z okazji Światowego Dnia Książki inspirujmy do czytania!