TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl Polska partnerem ogólnopolskiej akcji Visa – bezpieczne płatności zbliżeniowe

Ruszyła ogólnopolska akcja promująca szybkie, wygodne i bezpieczne płatności Visa. Lidl Polska, jako partner akcji, przyłącza się do promowania takiej formy płatności oraz zapewnia nagrody dla uczestników akcji – 700 voucherów o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Lidl. Akcja potrwa do 1 czerwca.
O autorze
1 min czytania 2021-04-16

Ruszyła akcja marketingowa Visa, której celem jest zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy szybko, wygodnie i bezpiecznie – przy użyciu karty, telefonu, zegarka czy też w Internecie. Jej hasło przewodnie to „Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać”. Każdy uczestnik akcji Visa ma szansę na wygranie co tydzień atrakcyjnych nagród, w tym m.in. vouchery o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Lidl Polska. Nieustanie podejmując działania, aby zakupy w sklepach Lidl były bezpiecznym i komfortowym doświadczeniem, w ubiegłym roku sieć przyspieszyła prace na własnymi płatnościami mobilnymi i wprowadziła funkcjonalność Lidl Pay w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Funkcjonalność umożliwia płatność mobilną poprzez aplikację zakupową Lidl Plus, a przy pomocy jednego skanowania jednocześnie dokonuje się płatność oraz naliczane są wszystkie promocje.

Aby wziąć udział w akcji Visa wystarczy tylko raz zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po pomyślnym zakończeniu rejestracji, każda płatność Visa to szansa na wygraną, a płatności dokonane w sklepach Lidl Polska liczą się podwójnie. Akcja obejmuje płatności Visa w sklepach internetowych oraz transakcje zbliżeniowe i potwierdzane kodem PIN dokonywane kartą Visa lub za pomocą urządzeń z funkcją płatności, w których użytkownik ma zarejestrowaną kartę Visa, takich jak smartfon bądź smartwatch.

Akcja obejmuje całą Polskę i potrwa do 1 czerwca 2021 r. Szczegóły na www.visa.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj