Facebook wprowadza nowe rozwiązania dla firm

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook wprowadza nowe rozwiązania dla firm

Jak pokazał najnowszy raport Facebooka, Banku Światowego i OECD „State of Small Business", w którym opisano kondycję małych firm w 27 krajach, ponad połowa (55%) z nich przyznaje, że wykorzystuje narzędzia cyfrowe do komunikacji z klientami. Ponadto, prowadzenie biznesu opartego w większym stopniu na rozwiązaniach cyfrowych przyczynia się do poprawy wyników finansowych – MŚP, które bardziej polegały na sprzedaży w Internecie, częściej wykazywały również wyższe obroty. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wspierać firmy, które prowadzą swoją działalność w Internecie, Facebook wprowadza nowe narzędzia biznesowe, a także uaktualnienia dostępnych już rozwiązań, w tym:

  • Nowe funkcje w Facebook Business Suite. Umożliwią one m.in. publikowanie i planowanie relacji na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, zapisywanie postów jako wersji roboczych oraz edytowanie zaplanowanych postów. Jak pokazał przykład polskiej firmy, EKO Piekarnia Kiełtyka, wykorzystanie Facebook Business Suite pozwala na usprawnienie operacji biznesowych: w ostatnim roku firmie udało się zaoszczędzić ok. 12 godzin pracy miesięcznie i zwiększyć efektywność swoich działań dzięki wykorzystaniu jednego centralnego narzędzia.
  • Nowe narzędzia do zarządzania stroną biznesową i budowania społeczności.  Dzięki nowym, dedykowanym Aktualnościom, niezależnym od prywatnych Aktualności administratora, firmy mogą komentować, publikować i reagować na wpisy. Dzięki temu łatwiej nawiązywać relacje ze swoimi klientami i odkrywać przydatne informacje o innych firmach. Jest to kontynuacja zapowiedzianego już w styczniu nowego sposobu funkcjonowania stron biznesowych na Facebooku.
  • Więcej sposobów na pozyskanie potencjalnych klientów. Aby pomóc firmom w znalezieniu większej liczby wartościowych kontaktów, Facebook wprowadza także nowe cele optymalizacyjne dla kampanii reklamowych oraz nowe funkcje w reklamach kontaktowych, reklamach przenoszących do rozmowy oraz służących pozyskiwaniu kontaktów w Messengerze.
  • Nowe możliwości wyszukiwania firm: Testowane na razie w Stanach Zjednoczonych, nowe funkcjonalności pozwolą użytkownikom na odkrywanie firm, według interesującego ich tematu, bezpośrednio z poziomu Aktualności na Facebooku.

Więcej informacji na temat nowych rozwiązań dostępne jest w tym artykule.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij