Dove wybiera agencję GONG

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dove wybiera agencję GONG

W wyniku wygranego przetargu, agencja kreatywna GONG rozpoczyna współpracę z kolejną marką Unilever.

Agencja GONG będzie odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie działań w kanałach Digital w ramach kampanii Dove 100 kolorów. Jej celem jest wsparcie komunikacyjne relaunchu linii Dove Invisible Dry. To kolejna marka z portfolio Unilever po min. Knorr Gorący Kubek, Knorr Nudle, Saga i Kasia nad której kampanią będzie pracowała agencja GONG.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij