„Cała Polska po sąsiedzku” w nowej kampanii OLX

„Przesyłki OLX – cała Polska po sąsiedzku” – tak brzmi hasło nowej kampanii serwisu OLX. Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek.
O autorze
1 min czytania 2021-04-20

Social distancing, którego nauczyliśmy się przestrzegać w ostatnim roku jest ważny i zostanie z nami na dłużej, ale serwis OLX znalazł dobry sposób, by choć odrobinę zbliżyć do siebie ludzi.

W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wciela się Janusz Chabior, którego użytkownicy OLXa mieli okazję oglądać już w poprzednich projektach marki. Poznajemy bohaterów kampanii z odległych od siebie miejsc, a lokalność podkreślono w spotach scenografią.

Tak oto w najnowszej kampanii marki długowłosy, umuzykalniony mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami sąsiadki… z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni.

– Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem „Przesyłki OLX – cała Polska po sąsiedzku” chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju. Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował dom mediowy Media Concept. Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach social mediowych marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się