Henio wraca do szkoły - nowa aplikacja od Lemon Sky

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Henio wraca do szkoły - nowa aplikacja od Lemon Sky

„Powrót do szkoły” - to nowa kampania reklamowa Tesco. Agencja Lemon Sky z Grupy ADV przygotowała aplikację, w której Henio zasiadł za szkolną ławą. Użytkownicy mogą zagrać w reklamie razem z bohaterem, który pomoże im także zrobić psikusa znajomym.

Henio, przykładny mąż Krysi, był już m.in. raperem (www.heniospiewa.pl) i piłkarzem (youtu.be/YjWJoQFxLMY), a teraz wciela się w rolę pilnego ucznia. „Powrót do szkoły” to aplikacja, która sprawia nie lada frajdę jej odbiorcom! Po wejściu na stronę powrotdoszkoly.pl przenosimy się do klasy wypełnionej rozmaitymi pomocami naukowymi. Możemy obejrzeć reklamę Tesco lub sami w niej zagrać, ramię w ramię z Heniem. Wystarczy wybrać odpowiednie zdjęcie, które można dodatkowo wzbogacić o szablon postaci. W kolekcji znajdują się m. in. Maria Słodziak Curie, Kopiernik, Koleżko Mieszko i wiele innych. Następnie można obejrzeć reklamę z własnym udziałem. Ponadto, aplikacja umożliwia zrobienie psikusa swoim znajomym i wysłanie im linka z odpowiednio przygotowanym filmem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Henio poszedł o krok dalej i postanowił puścić oko do blogerów, dla których przygotował specjalną, dedykowaną wersję reklamy. „Powrót do szkoły” spotkał się z pozytywnymi komentarzami, a wielu właścicieli blogów (m.in. Natalia Hatalska, Kominek, Piotr Konieczny, Paweł Tkaczyk i Mediafun) dzieliło się nią na swoich profilach na Facebooku oraz Twitterze.

Aplikacja jest dostępna na www.facebook.com/Eksperci.Tesco/ oraz na stronie powrotdoszkoly.pl. Powstała ona we współpracy z agencją PZL - odpowiedzialną za tworzenie reklam telewizyjnych Tesco. Lemon Sky prowadzi fan page Ekspertów Tesco na Facebooku. Działania agencji dla brand heroes Tesco zostały nagrodzone w 2012 roku Kreaturą w kategorii Digital oraz Golden Arrow w kategorii Social Media. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij