Zmiany w zespole Programmatic & AdTech Gazeta.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany w zespole Programmatic & AdTech Gazeta.pl

Gazeta.pl od lat konsekwentnie rozwija obszar privacy management, dzięki czemu jest rynkowym liderem w tej dziedzinie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i użytkowników, w kwietniu 2021 r. portal wprowadził zmiany w strukturze zespołu Programmatic & AdTech. Nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska, a Martyna Matuszewska zwiększyła zakres swoich obowiązków jako business data & adtech owner. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gazeta.pl nieustannie rozwija obszar privacy management. Efektem tych działań są ostatnie zmiany w strukturze zespołu Programmatic & AdTech.

W ramach rozbudowy działu nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska. Do jej obowiązków należy zapewnienie najwyższych standardów w zakresie prywatności użytkowników Gazeta.pl oraz bezpiecznego ekosystemu dla reklamodawców. Zmianie uległa również pozycja Martyny Matuszewskiej, która zwiększyła zakres swoich obowiązków, obejmując stanowisko business data & adtech owner. W nowej roli nie tylko odpowiada za architekturę produktów Gazeta.pl opartych na danych, ale także za ich implementację oraz utrzymanie na platformach reklamowych Agory i w rozwiązaniach zewnętrznych. 

W odpowiedzi na wyzwania związane ze skutecznym pozyskiwaniem i respektowaniem zgód użytkowników w kontekście likwidacji 3rd party cookies w przeglądarce Chrome Gazeta.pl wraz z partnerami – jako pierwsi w Polsce i jedni z pierwszych w Europie – zrealizowała już kampanię z wykorzystaniem danych 1st party i targetowania bazującego na nich. Portal współpracuje także z firmą OneTrust, co pozwala mu być na bieżąco z szybko zmieniającymi się regulacjami, wymogami technologicznymi oraz branżowymi wytycznymi, w tym IAB TCF (Transparency & Consent Framework).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij