Polacy Mistrzami Europy w nowej kampanii Tyskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polacy Mistrzami Europy w nowej kampanii Tyskiego

„Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY” – pod tym hasłem wystartowała kampania marki Tyskie przygotowana na turniej Euro 2020, który rozpocznie się w czerwcu. Głównym nośnikiem kampanii jest spot z udziałem kibiców z całego świata i Manolo – najbardziej znanego fana piłki nożnej.

Tyskie w tegorocznej kampanii w roli głównej obsadza polskich kibiców. To właśnie z nimi na TY przechodzą europejscy fani. W spocie wśród fanów piłki z Włoch czy Anglii pojawia się również Hiszpan Manolo – uznawany za najbardziej popularnego kibica na świecie.

Marka podkreśla swoje przywiązanie do kibicowania, które łączy Polaków i ludzi na całym świecie niezależnie od różnic kulturowych czy światopoglądowych. Prowadzone działania wpisują się w platformę „Przejdźmy na TY” - szukanie wspólnego mianownika i wzmacnianie naturalnych, pozytywnych cech Polaków takich jak otwartość czy gościnność. Tyskie jako polskie piwo numer 1 w Europie chce taki wizerunek Polaków i polskich kibiców promować przy okazji największego turnieju piłki nożnej w Europie. Na komunikację ma również wpływ kontekst pandemii COVID-19, która wzmocni tęsknotę za relacjami, w tym międzynarodowymi.

– Naszą wizytówką są kibice. Reprezentacja może mieć swoje gorsze i lepsze momenty, ale polscy kibice zawsze stają na wysokości zadania. Za kibicowaniem stoją takie pojęcia jak: wspólnota, przynależność, jedność i to są wartości bardzo bliskie naszej marce i platformie Przejdźmy na TY. My po prostu „Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY” – mówi o kampanii Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.

W ramach kampanii i współpracy z Kanałem Sportowym, Tyskie będzie obecne 2 razy dziennie podczas programów w Kanale o tematyce Euro – i wieczorami, gdy prowadzący będą przechodzić na TY z kibicami w Hejt Parku dyskutując o bieżących wydarzeniach z turnieju.

Spot Tyskiego wyreżyserowany został przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego odpowiadają agencje Gong i Huta 19. Im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij