W ramach współpracy koncernu Nestlé z Posterscope, agencją zajmującą się reklamą outdoorową, już wkrótce w przestrzenii miejskiej Wielkiej Brytanii pojawią się jedyne w swoim rodzaju nośniki reklamowe promujące produkty firmy. Dlaczego są one takie wyjątkowe? Otóż będzie wykorzystany z nich papier pochodzący w 100% z recyklingu.
„Ekologiczny” papier powstaje z makulatury, z której usunięto atrament. Przy produkcji tego materiału – w przeciwieństwie do starych procesów produkcji – nie wykorzystuje się natomiast chloru do rozjaśniania papieru. Natomiast nowe atramenty, które będą używane w procesie drukowania grafik czy też tekstu, są przyjazne środowisku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koncern Nestlé będzie pierwszym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii, który będzie miał możliwość skorzystania z recyklingowanego papieru w swoich kampaniach outdoorowych.
PS
Mars Wrigley nawiązał współpracę z firmą Danimer Scientific, która produkuje biodegradowalne materiały. W jej ramach na rynku pojawią się produkty koncernu w opakowaniach nadających się kompostowania. Na start będą to cukierki Skittles.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing