W Światowym Dniu Ziemi sieć Lidl Polska przedstawia swoje plany w zakresie celów klimatycznych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W Światowym Dniu Ziemi sieć Lidl Polska przedstawia swoje plany w zakresie celów klimatycznych

22 kwietnia przypada Międzynarodowy Dzień Ziemi. W związku z tym Lidl Polska postanowił przedstawić, jakie działania planuje wdrożyć w kolejnych miesiącach, aby przeciwdziałać zmianom klimatycznym.

Zmiany klimatyczne zagrażają naszemu bytowi i wymagają działań na każdym poziomie społeczeństwa. Lidl od lat angażuje się w poprawę ochrony klimatu poprzez różne projekty. Firma podejmuje kolejny, decydujący krok naprzód i stawia sobie ambitne Naukowe Cele Klimatyczne, tzw. Science Based Targets.

W sierpniu 2020 roku Grupa Schwarz, której częścią jest Lidl Polska, w imieniu wszystkich swoich spółek zobowiązała się do realizacji inicjatywy Science Based Targets. W najbliższych miesiącach Lidl, jako część grupy, określi konkretne cele i działania, które będą dążyć do unikania, redukcji lub kompensacji emisji CO2 w działalności operacyjnej oraz w łańcuchu dostaw.

Naukowe Cele Klimatyczne, Science Based Targets (SBTs) to cele redukcyjne dla odpowiednich emisji gazów cieplarnianych, które są naukowo określone. Inicjatywa Science Based Targets została ustanowiona w 2015 roku przez CDP (Carbon Disclosure Project), WRI (World Resources Institute), WWF (World Wide Fund for Nature) oraz UNGC (United Nations Global Compact). Firmy uczestniczące w inicjatywie wyznaczyły sobie ambitny cel redukcji gazów cieplarnianych, za które są odpowiedzialne, zgodnie z porozumieniem klimatycznym z Paryża z 2015 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij