Czy ja się kładę czy wstaję? – spot reklamowy Santander Bank Polska z I miejscem w rankingu Złoty Bankier

Spot reklamowy Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim został uznany za najlepszy w rankingu „Złoty Bankier 2021”. Marcin Dorociński melorecytował o pandemii w kampanii Santander Banku.
O autorze
1 min czytania 2021-04-22

Głosami internautów w rankingu „Złoty Bankier 2021” I miejsce zdobył spot reklamowy Santander Bank Polska, promujący elastyczność „Konta Jakie Chcę” z aplikacją mobilną. Marcin Dorociński żartobliwie rapował o tym, co wszystkim dało się najbardziej we znaki w izolacji, opowiadając o doświadczeniach locdownu. Aktor wcielił się w rolę kilku bohaterów, skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem, by udowodnić, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego.

– Kampanię przygotowaliśmy tak, aby zachęcić do zdalnego, bezpiecznego bankowania i pokazać, że wspieramy klientów w każdej sytuacji, a nasze usługi i produkty zmieniają się wraz z ich potrzebami. W ostatnim roku wprowadziliśmy wiele udogodnień i nowości, aby bankowanie było prostsze, a prowadzone akcje edukacyjne pomagały wejść w świat online tym, którzy do tej pory tego nie robili. Nasi klienci pokazali, że są gotowi pomagać innym – zaangażowanie w akcję „Podwójna moc pomagania” przekroczyło nasze oczekiwania i w efekcie wspólnie przekazaliśmy ponad 5 mln szpitalom w Polsce na walkę z pandemią – mówi Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska, odpowiedzialny za kampanię banku.

W kampanii podkreślono też wspólną akcje banku i klientów, dzięki której do szpitali trafiło ponad 5 mln zł. Bank przekazał 2 mln zł, ponadto każdą złotówkę wpłacaną przez klientów podwajał. W efekcie pomoc trafiła do 23 szpitali w Polsce, a środki wpłaciło ponad 15 tys. osób. Te działania internauci dodatkowo docenili II miejscem w kategorii Bank wrażliwy społecznie.

Za koncept strategiczno-kreatywny zaangażowania Marcina Dorocińskiego w komunikację marki Santander odpowiada agencja Red8 Advertising. Autorem reklamy jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller. Spot można obejrzeć tu: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez Bankier.pl i Puls Biznesu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing