Współpraca obejmuje kompleksowe prowadzenie działań komunikacyjnych na Facebooku – w zakresie prowadzenia profilu, rozwijania społeczności oraz performance marketingu. Za obsługę klienta odpowiadają Nikola Modzelewska (działania brandowe) oraz Ola Musiał (performance) przy wsparciu graficznym Magdaleny Kowalczuk.
Marka Moliera 2 powstała w 2009 roku, dziś ma już 7 salonów w całej Polsce (Warszawa, Poznań, Katowice, Sopot i Zakopane). W butikach można znaleźć ofertę luksusowych domów mody m.in.: Christian Louboutin, Manolo Blahnik, Gianvito Rossi, Casadei, Balmain, Isabel Marant, Off-White i wiele innych. Oprócz zakupów stacjonarnych, marka Moliera 2 oferuje możliwość dokonywania zakupów online za pośrednictwem sklepu internetowego www.Moliera2.com.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024