Bricoman rozstrzygnął przetarg mediowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bricoman rozstrzygnął przetarg mediowy

Bricoman, sieć nowoczesnych hurtowni budowlanych skierowanych do profesjonalistów związanych z budownictwem i remontami, oraz do klientów indywidualnych, zakończył postępowanie przetargowe, którego celem był wybór partnera do obsługi mediów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do przetargu na dom mediowy Bricoman zaprosił w sumie 5 firm. Do finału przeszły 2 domy mediowe, a jego zwycięzcą w ocenie komisji przetargowej została firma Wavemaker. Przetarg był koordynowany i nadzorowany przez firmę audytorską Media Strategy.

Zakres przetargu obejmował planowanie i zakup mediów w kanałach offline i digital.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij