Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Aplikacja Preglife, czyli szwedzki game changer dla przyszłych rodziców podbija polski rynek

Preglife to aplikacja, która powstała w Szwecji, państwie z systemem opieki zdrowotnej na najwyższym poziomie. Jest skierowana zarówno do świeżo upieczonych, jak i przyszłych rodziców. Teraz dostępna jest też na rynku polskim.
O autorze
2 min czytania 2021-04-23

Startup Preglife powstał w 2010 roku w Sztokholmie i szybko zyskał miano najpopularniejszej aplikacji ciążowej i dziecięcej w północnej Europie. W Szwecji, państwie z jednym z najlepszych systemów opieki zdrowotnej na świecie, używa jej aż 90% kobiet w ciąży. Treści, które Preglife oferuje swoim użytkownikom, to oparte na faktach i wiedzy naukowej wsparcie merytoryczne od skandynawskich profesjonalistów, między innymi położnych i lekarzy. Sieć najlepszych w swojej dziedzinie specjalistów współpracujących z Preglife została skomponowana tak, by zapewnić rodzicom najważniejsze i najbardziej przydatne dla nich informacje, a tym samym – możliwie jak najlepszą opiekę nad dziećmi.

Po osiągnięciu sukcesu w Szwecji, twórcy Preglife zaczęli stopniowo powiększać jej zasięg o kolejne kraje. Aktualnie aplikacja dostępna jest na ponad dziesięciu rynkach i miesięcznie korzysta z niej aż 800 000 użytkowników, którzy regularnie wystawiają jej tysiące pozytywnych ocen na App Store oraz Google Play. Za strategię rozwoju aplikacji na nowych rynkach europejskich (polskim, hiszpańskim, francuskim), w tym działań marketingowych, odpowiada Bartłomiej Foszer. Egzekucją działań z zakresu public relations w Polsce zajmuje się agencja komunikacji marketingowej Lensomai Communication.

– Cieszymy się, że szwedzki startup dostrzegł w naszym rynku duży potencjał i postanowił wyjść z aktywną komunikacją do Polskich użytkowników, dla których Preglife – niesłusznie – nie jest wystarczająco dobrze znaną aplikacją. Planujemy za pomocą działań z zakresu Public Relations oraz przemyślanego i dobrze dopasowanego influencer marketingu zaprezentować możliwości, jakie Preglife daje swoim użytkownikom. To bardzo rzetelne źródło wiedzy i realne wsparcie dla rodziców, od momentu rozpoczęcia ciąży, przez cały jej przebieg, aż do drugiego roku życia dziecka. Czas, by więcej polskich rodzin zyskało świadomość, że najwyższy, skandynawski standard opieki zdrowotnej, na który zasługują, jest w zasięgu ich telefonu – mówi Bartłomiej Foszer, business advisor, head of growth in Poland

W Polsce z Preglife korzysta aktualnie 180 000 użytkowniczek, z których 115 000 jest w ciąży. To znaczy, że ta skandynawska aplikacja wspiera co trzecią Polkę, która spodziewa się dziecka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Baza wiedzy i ciążowy niezbędnik

Preglife oferuje swoim użytkowniczkom szereg funkcji, dzięki którym zyskują wsparcie dostosowane do etapu ciąży oraz wieku dziecka. Aplikacja umożliwia między innymi planowanie i śledzenie badań i terminów wizyt ciężarnej w przychodni oraz wymaganych szczepień dziecka. Dostępny kalendarz ciąży to świetne narzędzie do obserwowania bieżących tygodni i trymestrów oraz łatwego monitorowania rozwoju i kolejnych zmian, zarówno u dziecka, jak i matki. Intuicyjna checklista, dziennik i wykres wagi dają jeszcze szerszy obraz przebywanej ciąży i większą kontrolę nad zapamiętywaniem i trzymaniem się wszystkich niezbędnych ustaleń. Preglife to również szeroka baza specjalistycznej wiedzy, która została zgromadzona i udostępniona użytkownikom w przystępnej formie dziesiątek poradników, filmów i podcastów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Preglife nawiązało współpracę z największymi polskimi markami. Dzięki temu powstają jakościowe, doskonale dopasowane do target grupy treści. Ciekawe artykuły, podcasty oraz materiały video trafiają do zaangażowanych użytkowniczek aplikacji, logujących się do niej średnio aż 20 razy w miesiącu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Aplikacja podpowiada nam, na jakim etapie ciąży są nasze użytkowniczki lub w jakim wieku jest ich dziecko. Dzięki tym cennym informacjom możemy odpowiednio dostosować pokazywane im treści, tak by rzeczywiście znalazło się w nich to, czego potrzebują i co może je zainteresować. To sprawia, że Preglife jest świetnym pomostem między wyselekcjonowanymi markami a kobietami w ciąży oraz świeżo upieczonymi matkami – dodaje Bartosz Foszer.

Z Preglife każdego miesiąca korzysta coraz więcej zadowolonych użytkowniczek. Nic dziwnego, bo twórcy bez przerwy ulepszają i poszerzają aplikację o kolejne przydatne funkcje i aktualizują treści w czasie rzeczywistym, by jeszcze lepiej dostosować ją do potrzeb i oczekiwań jej użytkowników na wszystkich rynkach. Rzetelne, naukowe informacje i wiedza skandynawskich specjalistów, intuicyjne i przydatne funkcje oraz współpraca z wiarygodnymi markami i influencerami sprawiają, że Preglife to zaufany niezbędnik rodzicielski na najwyższym poziomie merytorycznym. Aplikacja nie tylko pozwala uzupełnić i wzbogacić wiedzę, lecz także w przejrzysty i intuicyjny sposób ułatwia kontrolowanie kolejnych etapów ciąży i rozwoju dziecka, wspierając przyszłych i młodych rodziców w tym wyjątkowym, choć niezwykle wymagającym okresie.