Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Go For Nature – CCC dla środowiska

Na 22 kwietnia przypada Światowy Dzień Ziemi. Właśnie ta data to start najnowszej kampanii promującej linię Go For Nature, w skład której wchodzą buty i akcesoria wyprodukowane w sposób zrównoważony.
O autorze
1 min czytania 2021-04-23

Go For Nature to akcesoria damskie, męskie i dziecięce. Posiadają trzy różne certyfikaty, które wskazują na sposób produkcji. Pierwszy – Leather Working Group – produkty uszyte są ze skór pochodzących z ekologicznych garbarni, a w procesie garbowania skór zachowane są najwyższe standardy w kwestii ochrony środowiska oraz wydajności produkcji. Z takich certyfikowanych skór uszyte są m.in. buty Lasocki.

Kolejna etykieta to Water Based PU – oznaczone są nią dodatki, do produkcji których użyto materiałów pochodzących z recyclingu lub biodegradowalnych, tą etykietą oznaczono kilka modeli butów Jenny Fairy.

Trzeci certyfikat – Recycled Plastic Bottles – to materiały powstałe po recyklingu butelek PET, co w dużym stopniu ogranicza produkcję nowego plastiku. Tym certyfikatem oznaczono m.in. akcesoria marki Lanetti.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocję linii Go For Nature wspiera wyjątkowa kampania. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz, za stylizację odpowiadała Agnieszka Ścibior, fryzury są dziełem Rui Rocha, a makijaż – Wilsona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Linia Go For Nature dostępna jest stacjonarnie w otwartych sklepach CCC, online na www.ccc.eu oraz w aplikacji marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się