Łódź Jungle Web to największa konferencja marketingowa organizowana w pełni przez studentów. Inicjatorem akcji jest Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM, które działa na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Łódź Jungle Web od lat przyciąga głodnych wiedzy z zakresu marketingu, nowych technologii oraz wszelkiej przydatnej w biznesie wiedzy. ŁJW to ciekawe prelekcje oraz produktywne warsztaty, które zwiększają kompetencje nie tylko studentów, ale i osób pracujących już w branży marketingowej. Konferencja z roku na rok przyciąga coraz większe grono odbiorców.
X edycja Łódź Jungle Web odbędzie się w dniach 13-14 maja br. w formie zdalnej. Pierwszego dnia, sześciu prelegentów poruszy tematykę social mediów, nowych technologii oraz sztuki prezentacji. Następnego dnia przeprowadzone zostaną wartościowe warsztaty, które pozwolą rozwinąć swoją wiedzę uczestnikom.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024